19.9.09

olm resmen dağılıyoruz gibi hissediyorum.
ok kib by o zaman.

NOT: dağılma dönemi kronolojisi:
*MYK'nin Ankara'ya gidişi.
*BŞK'nin Ankara'da fingirdemesi(kimlerle kısmı bize karanlık).
*MÖK'nin Ankara'ya kocasına haber vermeden gidip, neler neler yemesi.
*OKK'nın can sıkıntısı, Ankara fotoğrafına bakıp bakıp üzülmesi, depresyona girip saçını kestirmesi.
*MAK'nın videosunu çekecek insan bulamadığı için kendini oçoşlarda bulması.
*İDK'nin hala bu bloğa davet edilmemiş olması.

bu arada dağılmaya izin vermem. KOÇ OLAN BURAYA BAKSIN.

3 yorum:

  1. Ben dimi evet,kendimi oyçoşa verdim.
    Osmancığım saçını mı kestirdin,hüğ.

    YanıtlaSil
  2. ankaranın yolları taştan sen çıkardın beni beni baştan..
    canım istedi.
    hayat kısa ve uzun olan şeyler pek çok değil.
    mutsuzsan gel yanıma .
    ok by.
    ayrıca BEN BAKTIM

    YanıtlaSil
  3. ayrıca kriminoloji kronolojisi yapsak ya bi ara hoş olur..

    YanıtlaSil