30.7.09

KOÇ'uz mutluyuz.

13 yorum:

  1. koç değilim gibi hissettim bir an, gözlerim yalan söylüyor.
    KOÇUM BEN.

    YanıtlaSil
  2. KOÇ'sun sen kızım. hem de harbi KOÇ.

    YanıtlaSil
  3. ayrıca KOÇ olmaya tiksintiyle bakmıyorum lütfen yanlış anlaşılmasın. (fotoğraf bulamadım.)

    YanıtlaSil
  4. ya bana ne demeli yorum bile yapamıyorum şu an.

    YanıtlaSil
  5. size tatlı yorumu "cup" diye oturdu sayın MYKOÇ

    YanıtlaSil
  6. Biz kaç koçuz nokta kom.

    YanıtlaSil
  7. tatlıı va havalıı olmayı seviyorum nokta kom

    YanıtlaSil
  8. Ya benim eblekliğim.
    Tatlıı havalıı. İkişer ı ile.
    Birbirimizden hoşuz.
    Çok güzel olmuş yahu.

    YanıtlaSil
  9. Not: Çok güzel olan biz değiliz, şu olay.

    YanıtlaSil
  10. kim yaptıysa, seviyoruzonu.

    YanıtlaSil
  11. Kim yaptıysa arşivi baya iyi olsaymış.

    YanıtlaSil
  12. ne sandındıydınıdındındındın kzım

    YanıtlaSil